גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

בניית אתרים למעצבי פנים וחוץ

כתום - אתרי עיצוב פנים וחוץ עם חוויה ויזואלית חכמה

בבניית אתר אינטרנט למעצבי פנים או חוץ קיים האתגר של להראות את מלוא כשרונו של המעצב דרך אתר האינטרנט. לשם כך נדרש אתר אינטרנט מקורי וייחודי.

חברת כתום מתמחה בבניית אתרי תדמית ייחודיים המאפשרים להציג את הפן העיצובי עד לניואנסים הדקים המאפיינים את סגנון הייחודי של כל מעצב\ת פנים.

אתר עיצוב פנים טוב מציג בצורה מצויינת את תוכנו במדוון פלטפורמות ווב ומובייל ולכן נדאג שהאתר יוצג בצורה טובה ובמהירות טובה גם בדסקטופ וגם במובייל.

יש לנו ניסיון רב בעיצוב ובניית אתרים לחברות בתחום עיצוב הפנים והחוץ כמו שניתן לראות בדוגמאות מטה:

01
01
קליל חלונות מעוצבים

קליל - חלונות מעוצבים

אתר קליל החדש נבנה כאתר תדמיתי עם דגש על חוויית המשתמש, ובנוסף הוא הצופן בחובו מגוון כלי עבודה שיווקיים לייעול העבודה, לחסכון בזמן, אנרגיה וכסף. גלריות מרהיבות, תצוגת פרויקטים מרשימה, מידע מקצועי רחב, כתבות, פורומים ועוד.

עוד על הפרוייקט
02
02
יסקי-מור-סיון אדריכלים

יסקי-מור-סיון אדריכלים

יסקי-מור-סיון אדריכלים (MYS Architects) - משרד אדריכלים ישראלי בינלאומי מהנחשבים ביותר בארץ. כ- 130 אנשי מקצוע מכל הקשת המקצועית תחת מעטפת מקצועית אחת. דוגמא לאתר תדמית מרשים, המשדר מקצועיות ושירותיות.

עוד על הפרוייקט
03
03
קבוצת דקל

קבוצת דקל

דקל- קבוצת חברות מהמובילות בישראל בנושאי ספרות מקצועית, מחירונים, תוכנות, וספרי הדרכה בתחום הבנייה והתשתיות. בנינו עבור קבוצת דקל אתר אינטרנט צבעוני, עם תמונות מרהיבות וחדשני, המותאם למובייל ומונגש לבעלי מוגבלויות.

עוד על הפרוייקט
04
04
דלתות חמדיה

דלתות חמדיה

אתר דלתות חמדיה הינו אתר קטלוגי, המאפשר ללקוח השוואה נוחה בין מוצרים, סגנונות וצבעים של דלתות פנים.

עוד על הפרוייקט
05
05
זכוכית פניציה

זכוכית פניציה בע”מ

פנציה הינה חברת ייצור של זכוכית ומוצרי זכוכית לכלל התעשייה. האתגר של כתום היה ליצור מהפך מיתוגי.

עוד על הפרוייקט
06
06
קצב ציוד ומערכות בישול למטבח המקצועי

קצב ציוד ומערכות בישול למטבח המקצועי

חברת קצב ציוד ומערכות בישול למטבח המקצועי מבית קצב מוצרי גומי טכניים (1987) בע"מ, מתמחה כבר למעלה מ- 20 שנה ביבוא, אספקה, התקנה ושירות של ציוד ומערכות בישול למטבחים מקצועיים, מרמת הפריט הבודד ועד למערכי בישול שלמים למגוון רחב של מטבחים מקצועיים, בתי קפה, ברים, מסעדות, בתי אבות, בתי חולים, בתי מלון ועוד.

עוד על הפרוייקט
07
07
בא לי סדר

בא-לי סדר

את אפיון, עיצוב ובניית אתר "בא לי סדר" הנחו עקרונות של של סדר, אסתטיקה, תחושת בית ונאמנות מקצועית. מהות עבודתה של מסדרת הבתים ענבל שחם-גליק (מנהלת "בא לי סדר") היא הקשבה, אמפתיה ויישום הצרכים האישיים של הלקוח בצורה מקצועית, יעילה ומועילה. מוזמנים להתרשם מהתוצאה.

עוד על הפרוייקט
08
08
Rachel Art Jewelry

Rachel Art Jewelry

Rachel Art Jewelry הינה חברה לעיצוב ולייצור תכשיטים מכסף ומזהב, משובצים אבני חן ויהלומים.

עוד על הפרוייקט
09
09
GPM

GPM

עם רקע אדריכלי חזק, GPM פועלת לצד אדריכלים ומעצבים בארץ ובעולם, כדי לייצר פתרונות חזותיים אפקטיביים למצגות, חוברות ותיק עבודות.

עוד על הפרוייקט
10
10
מיכל ליבנה אדריכלות ועיצוב

מיכל ליבנה אדריכלות ועיצוב

משרד אדריכלות ועיצוב הנותן מענה למגוון רחב של פרויקטים אדריכליים ברחבי הארץ, מרמת התב"ע ועד רמת עיצוב הפנים.

עוד על הפרוייקט
11
11
ClauDe

ClauDe

משרד "קלוד אדריכלות ועיצוב פנים" הוא משרד לאדריכלים. בצוות המשרד מהנדס בניין, אדריכלים ומעצבי פנים. משרדנו מתמחה בתכנון ובעיצוב עסקים (כולל שלב הרישוי), בעיצוב משרדים ובתוספות בנייה. המשרד מעודכן תמיד במיטב החידושים והטרנדים בארץ ובעולם. במגוון הפרויקטים שאנו מלווים תמצאו בעלי קו מודרני, נקי ואלגנטי. במשרדנו משתמשים בדמיון ואנו מעודדים אף את לקוחותינו לעשות כן. אנו שמחים להיענות לכל אתגר עיצובי ותכנוני ולהעמיד לרשות לקוחותינו את צוות המשרד.

עוד על הפרוייקט
12
12
klildoor

klildoor

אתר האינטרנט קליל DOOR נבנה כאתר קטלוגי עם דגש על חוויית המשתמש, עבורו פתחנו מערכת המתאימה את עצמה לצרכי הלקוח, ומביאה ללקוח את המוצר המוגמר הטוב ביותר עבורו.

עוד על הפרוייקט
13
13
ביעד

ב.י.ע.ד שיווק ברזל בע"מ

חברת "ב.י.ע.ד שיווק ברזל בע"מ" אשר נוסדה בשנות השמונים הינה כיום מבין החברות המובילות בישראל בתחום המסחר בברזל, שיווק מוצרי ברזל, מוצרים משלימים ואביזרים נלווים לענפי המתכת, התעשייה, החקלאות ולמגזר הפרטי ועוסקת גם בייצור, חיתוך וניקוב פחים לפי דרישות הלקוח.

עוד על הפרוייקט
הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
מכירות תמיכה