גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

דפי נחיתה ליצירת לידים

עיצוב דפי נחיתה, בנייה ופיתוח

כשאנחנו מדברים על דפי נחיתה אנחנו מתכוונים לדפים ייעודיים אליהם אנחנו מכוונים את תנועת הגולשים. הלקוחות שלנו יכולים להגיע אל דף הנחיתה מתוצאות החיפוש של גוגל או כל מנוע חיפוש אחר, ממודעה ממומנת, מקישור ברשתות החברתיות וכו'.

דף נחיתה הוא בעצם הדף הראשון אליו מגיע הגולש. אם אנחנו מייעדים דף נחיתה לקידום ביטוי במנוע החיפוש של גוגל, אנחנו חייבים להבין את כוונת המשתמש מאחורי הביטוי. הגולשים באינטרנט מחפשים סוגים שונים של מידע מתחום המומחיות של העסק שלכם, ודף נחיתה יכוון בדיוק לתוכן אותו הם חפשו.

סוגי דפי נחיתה:

  • דף נחיתה ראשי - דף הבית

חלון הראווה של כל אתר! דף נחיתה זה יכיל את תמצית כל התכנים העיקריים באתר ויפנה את הגולשים לקריאה ומידע רחבים יותר בעמוד אחר בתוך האתר. דף הבית בנוי מהיררכיה ברורה בה הנושאים יופיעו לפי סדר קדימות חשיבותם. מטרתו: להביא לתשומת לב המבקר בדף מקסימום מידע מתוך כל הנעשה באתר, ולהניע אותו בנוחות ובמהירות אל מידע נוסף בדפי נחיתה נוספים באתר. המידע על דף הבית ישתנה תכופות לפי האירועים וחדשות החמות מתוך מה שקורה ומתחדש בעסק.

דף הבית הוא בעל החשיבות הגבוהה ביותר במבנה האתר ויש עליו שימת דגש גבוהה בנושאים הבאים:

  1. עליו להוביל את הגולש בו לכמה שיותר נושאים בתוך האתר.
  2. כניסה אל דף הבית היא חלון הזדמנויות צר לרושם ראשוני וללכידת תשומת לב הגולש בכמה שניות בודדות. על כן נדאג לעיצוב מושך, נדבר בשפת קהל היעד ונשים אלמנטים שיניעו את הגולשים לבצע פעולות כמו: מעבר לדף נחיתה נוסף, השארת פרטים, יצירת קשר, הרשמה למבצע/ניוזלטר וכדו'.
  3. לדף הבית יש משקל רב עוצמה בעיניה של גוגל, ולכן נדאג לבנות אותו בצורה שתענה בצורה מושלמת להוראות וההנחיות של גוגל, ולחוויית המשתמש עליה מנוע החיפוש מקפיד מאוד.
  • דף נחיתה מידעי

דף תוכן המספק ידע רחב בנושא שאילתת החיפוש, ואף מרחיב לתחומי עניין המשיקים לתחום השאלה ומרחיבים אותה. דף זה יכלול בעיקר טקסט ארוך מאוד ויהיה מורכב מכותרת ראשית, כותרות משנה ופסקאות ארוכות.

  • דף נחיתה שיווקי

דף המיועד לתת מידע על מוצר או שירות אותו אנחנו מציעים לגולשים בקידום הביטוי. דף זה יכלול בדרך כלל טקסט שיווקי קצר יחסית, חד וממוקד, תמונות להמחשה, פרטים מרובים ככל שניתן על המוצר עצמו ויניע לפעולות כמו: רכישה, השארת פרטים, התקשרות וכדומה.

  • דף נחיתה מסוג מאמר

יכול להופיע כחלק מספריית מאמרים באתר, או כמאמר יחידני המופיע ברשת (בפורטל רלוונטי או בכל מקום אחר), ומטרתו להרחיב מידע בנושא מסויים מעבר לדף הנחיתה, להוביל אל האתר, למתג את העסק ולספק קישור איכותי אל האתר עצמו. לצורך הרחבה הוא יקשר בקישורי טקסט או ברובריקות המזמינות לקבלת מידע נוסף.

  • דף נחיתה מסוג גלריה

דף נחיתה ויזואלי בעיקרו המכיל תמונות המיועדות ליצירת עניין סביב נושא מסוים בעסק. כל תמונה בגלריה תוביל לרוב לדף מידע על המוצר. ניתן ליצור גלריית מוצרים, גלריית שירותים, גלריית לקוחות, גלריית קטגוריות וכדו'... הצגת כמה שיותר אפשרויות ובצורה חזותית.

  • דף נחיתה מסוג מוצר

דף נחיתה זה הוא דף מתוך חנות או קטלוג מוצרים. דף זה יכיל תמונות של המוצר במספר זוויות ויפרט נתונים רבים אודותיו כגון: מידע על מידות, גוונים, חומרים, מחירים, מדיניות תשלום, הוראות שימוש וכדו'. כמו כן תהיה בו הנעה לפעולות כמו שמירה במועדפים, רכישה ויצירת קשר.

דפי נחיתה לדוגמא

דפי נחיתה לעסקים בניית דף נחיתה דף נחיתה מקצועי
יצירת דף נחיתה דף נחיתה לחנות דף נחיתה רספונסיבי
דפי נחיתה דף נחיתה לדוגמא דף נחיתה עסקי
הקמת דף נחיתה עיצוב דף נחיתה יצירת דפי נחיתה

יש לנו 8 שניות להרשים את הגולשים על דף הנחיתה שלכם. אם הרשמנו אתכם בפחות צרו אתנו קשר ונמשיך להרשים אתכם בפגישת ייעוץ ללא כל התחייבות.

הגדרת דף נחיתה מוצלח

לאחר שהגדרנו אפיון אתר מסודר בהתאם לדרישותיו של בעל העסק, ומה הלקוחות שלו צריכים, אנו בונים את הדף שמחבר בין הרצוי למצוי בצורה נקייה ומדויקת. מתוך ניסיונינו הרב, חשוב לנו ליצור פוקוס על הפעולה הרצויה ולסלול את המסלול הנכון עבור המבקרים בדף הנחיתה אליו הגיעו. נשלב את המידע החיוני, נעניק חוויה עיצובית, נשלב אלמנט אחד וחד לפעולה ברורה. גם אם נחליט לשלב בדף מספר פעולות, ברור יהיה לגולש מהי הפעולה הראשית ומהי הפעולה המשנית.

גם כשאנחנו מטפלים בדף הבית, אנחנו מקפידים על מידת הגירויים שאנו מייצרים עבור הגולשים  ומודעים לרמת הבלבול שמייצרים דפים מרובי הנעות. נבליט את מה שחשוב באמת ונדאג לחזק את הדפים הפחות חשובים ממקומות אחרים באתר.

כשאנחנו בונים עבורכם דף נחיתה על מה אנחנו חושבים?  

  • מה הלקוח שלכם רוצה למצוא בדף הנחיתה?
  • מה הציפיות שלו מכם?
  • מה יגרום לו תשוקה לבחור בכם?
  • על איזה פחד אתם יכולים לתת לו מענה?
  • איזו תועלת או ערך מוסף תוכלו לתת לו?
  • במה אתם שונים מכל שאר העסקים המציעים את אותו מוצר/שירות?
  • מה אתם עושים טוב יותר מאחרים עבורו?
  • איך לדאוג שתהיו בלתי נשכחים?
  • והכי חשוב: הבטחה! הבטחה לשירות/מוצר/מידע אמין ואיכותי.

ביטוי לכל אלה ניתן בכותרות המושכות, בפסקה ראשונה המעודדת המשך קריאה, בכותרות המשניות, בתמונות איכותיות, בקריאות לפעולה משכנעות, בהוכחות חברתיות ובמידע ערכי ואמין.

הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
מכירות תמיכה