גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

עיצוב אתרי אינטרנט ומיתוג עסקי

הצלחת העסק שלכם באינטרנט - זה העסק שלנו

עולם האינטרנט כולל בתוכו היבטים חשובים רבים. בין אם מדובר בעיצוב ומיתוג, אפיון, חוויית משתמש, אתר רספונסיבי, או גרסת מובייל, קידום אורגני או ממומן בגוגל, מערכות לניהול תוכן, ניהול לקוחות ועוד. לכל אחד מהכלים האלה יש תפקיד ממנו לא תוכלו להתעלם אם הצלחת העסק היא המטרה הראשית שלכם.

אם בעבר הסתפקו בעלי עסקים בחנות הפיזית כמקום מפגש עם הלקוחות והצגת המוצרים והשירות, היום יודע כל בעל עסק שאם אין לו אתר אינטרנט הוא מפספס את נתח השוק העיקרי, מאחר והצרכן של העשור האחרון פחות ופחות ממהר לצאת מהבית ומבצע רכישות אונליין, ובטח לא יצא לפני שבדק  במכשיר הטלפון החכם או דרך המחשב הנייח מה הוא רוצה לקנות ואיפה.

תהליך עיצוב אתרי אינטרנט כולל בתוכו את תהליך המיתוג כי גם אם העסק שלך כבר שם... אתה חייב לבלוט מעל כולם.

עיצוב ומיתוג הולכים יד ביד

גם אתר אינטרנט יפה ומפואר אינו מספיק. אם האתר שלכם לא מותאם למטרות העסק, למטרות השיווקיות, למסרים נכונים, לשפה עיצובית, לתוכן ערכי ורלוונטי, לנוחות וחווית גלישה, אתם עלולים לאבד את עיקר הכוח בזירה הקשוחה של האינטרנט.

תתעודדו! גם אם אתר העסק שלכם חדש או קטן, בעזרת אפיון ומיתוג נוכל לערוך בו שינויים מדוייקים עבורכם, כאלה שיעמידו אתכם בתחרות שווה על לב הצרכן האינטרנטי, גם מול עסקים ומותגים גדולים.

המטרה שלכם היא להגדיל את כמות הלקוחות הנאמנים והרווחים של העסק. לשם כך אתם חייבים לבלוט לצד עסקים מתחרים רבים, ולגעת במשתמשים שהשירות /מוצר מתאים להם. מטרות אלה יתקיימו רק עם אפיון מדויק, ועיצוב ומיתוג המשרתים את מטרות העסק.

אחריות העיצוב

מטרת העיצוב להעביר מסרים שיווקיים, ערכים ותחושות, על מנת למשוך את תשומת הלב של קהל היעד ולמנף את העסק כבלתי נשכח. בעזרת צבעים נכונים, תמונות מעוררות תשומת לב, מבנה דף הנחיתה ותוכן איכותי, ניתן להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר.

אחריות המיתוג - ובראשו הלוגו

במציאות של היום אנו מוקפים בכמות בלתי פוסקת של פרסומות. הן נמצאות בכל מקום שאתם מגיעים אליו, גם ברשת האינטרנט, ושולטים בנו ע"י הפעלת רגשות ומניפולציות באופן תת הכרתי. כדי שיראו את העסק שלכם אתם חייבים לבלוט! זוהי מטרת העל של המיתוג.

ללוגו החברה יש משמעות גבוהה מאוד. לוגו מקצועי יספר במבט אחד את חזון העסק, אופיו, יתרונותיו ומקצועיות השירות העומדים מאחוריו. חברת עיצוב ומיתוג מקצועית תעשה זאת עבורכם בצורה מדויקת ע"י תהליך אפיון מורכב, לאחריו תתבצע בחירת מדויקת של אלמנטים עיצוביים, מילה או מס' מילים וצבעים קריטיים לתהליך המיתוג של העסק. הלוגו ילווה אתכם בכל מקום באינטרנט, מעל גבי המוצרים, מעל גבי קטלוגים וכל שירותי המשרד. אינכם יכולים לוותר על עיצוב לוגו מקצועי.

שירותי עיצוב אתר ומיתוג בכתום

  • שירות עיצוב ומיתוג בכתום מתחלק לשני סוגי עסקים.
  • איזה סוג עסק אתם?
  • עסק חדש או עסק מתחדש?

עיצוב ומיתוג אתרי אינטרנט לעסקים חדשים

יש לקוחות המגיעים אלינו והם יודעים בדיוק מה הם רוצים על סמך בדיקות שערכו, למרות שהעסק חדש ואין להם ניסיון מוכח בשטח, ויש המגיעים אלינו כדף חלק ומבלי כיוון מיוחד. כך או כך, אנו עוברים עם הלקוחות שלנו תהליך מוקפד וללא קיצורי דרך. ניסיון של 20 שנה הוכיח שאפיון מדוקדק  של הצרכים, המטרות ופוטנציאל העסק הובילו את הלקוחות למקומות עליהם לא חלמו בתחילת הדרך, לעיתים כי לא הכירו מקרוב את זירת התחרות ואת קהל היעד, והעריכו לא נכון את מקומם ואת הפוטנציאל העסקי לטוב ולרע.

לאחר אפיון מדוקדק של פוטנציאל העסק בשוק המקומי או העולמי, במידה ומדובר בחברה בינלאומית, עוברים לשלב הצבת המטרות ומשם לפיתוח, עיצוב אתר האינטרנט ומיתוג העסק.

עיצוב אתרים ומיתוג לעסקים מתחדשים

עסקים שצועדים עם הזמן ומודעים לשינויים העולים מהשטח, מקצים משאבים לבניית אתר מחודשת או שדרוג האתר אחת לשלוש/ארבע שנים לפחות. ההתפתחות הדיגיטלית והרגלי הצריכה משתנים במהירות רבה, וככל שתתאימו את עצמכם לרוח המקום והזמן כך תהנו מאתר אינטרנט אפקטיבי יותר.

מתי חייבים להתחיל לחשוב על עיצוב ומיתוג מחודש לעסק?

  • אם עיצוב האתר שלכם מיושן.
  • אם מערכת ניהול התוכן ישנה ומדשדשת.
  • אם מדובר באתר שהתחיל בקטן והפך לגדול, נתמך במערכת ניהול תוכן מוגבלת ואין ביכולתכם להוסיף פונקציות חשובות לקידום העסק.
  • אם מערכת ניהול התוכן לא מותאמת לקידום האתר בגוגל.
  • אם אתם מעוניינים לבצע מהפך ויזואלי ומיתוגי בעסק.

מה כולל שירות עיצוב ומיתוג אתרים בכתום?

אם אתם מעוניינים ב:

  • עיצוב ומיתוג אתר אינטרנט בלתי נשכח
  • מעוניינים לבדוק ולממש את הפוטנציאל האמתי של העסק שלכם.
  • אם אתם רוצים לשים את מלאכת עיצוב ובניית האתר בידיים עם ניסיון רב ומאות לקוחות מרוצים מאחוריו.

אנו בכתום נשמח להפגש, להכיר אתכם, את העסק שלכם, את המטרות והחלומות שלכם, ולאחר מכן נגיש לכם הצעת מחיר מדויקת.

מוזמנים להתרשם מתיק העבודות שלנו וליצור קשר.

הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
מכירות תמיכה