גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

בניית אתרים לעורכי דין

בניית אתרים לעורכי דיןעריכת דין הוא תחום אשר התחרות בו הולכת וגדלה. עורכי דין שהקדימו להבין את החשיבות ואת הפוטנציאל בבניית אתר איכותי, אשר מחזק את התדמית וממצב אותם כברי סמכא בתחומם, זכו להשיג יותר לקוחות מעורכי דין שלא היו מודעים לכך.

כשאנו מדברים על אתר אינטרנט איכותי, לא מדובר רק באתר "נעים לעין", אלא גם באתר שמספק לגולשים תוכן איכותי יחד עם "חווית משתמש" טובה ויעילה ובכך מותיר רושם ראשוני חזק שקשה להתעלם ממנו, כזה שיניע את הגולש ליצור קשר ולשכור את שירותיו של עורך הדין.

אם אינכם רוצים "להשאיר כסף על הרצפה" למתחרים בתחומכם, הגיע הזמן להתקדם לבניית אתר אינטרנט אשר ימצב אתכם כברי סמכא בתחומכם, אתר אשר יספק לכם נוכחות מרשימה ויעבוד בשבילכם בזירה האינטרנטית בזמן שאתם עסוקים בשגרת העבודה היומיומית. גם אם אתם עורכי דין מתחילים, יש לכם הזדמנות מצויינת להתחרות על לב הלקוחות גם מול משרדי עו"ד וותיקים ומוכרים מכם.

במאמר זה תוכלו לקבל מידע לגבי:

  • מה עדיף; דף נחיתה, אתר תדמית או אתר מקצועי לעורכי דין?
  • מהן מטרותיו המרכזיות של אתר לעורכי דין?
  • למה לבחור בחברה לבניית אתרים על פני בונה אתרים עצמאי?
  • מדוע חובה לבנות אתר לצד מומחים בקידום אתרים?

דף נחיתה, אתר תדמית או אתר אינטרנט מקצועי לעורכי דין- מה עדיף?

מטרותיו המרכזיות של האתר הן בניית רושם מקצועי, אמינות ויושרה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מפת אתר יעילה ותוכן רלוונטי ומקצועי אותו יפגוש הגולש בקלות ברגע שיחפש מידע כללי או תשובה ספציפית. מוגבלותו של דף הנחיתה ברורה, אך גם אתר תדמית אינו עונה מספיק על הצורך מאחר והוא בעל מידע בסיסי ביותר, וקשה יהיה ליצור דרכו בידול אל מול מתחרים גדולים וותיקים. אתר מקצועי למימוש מטרות אלה חייב להיות בעל ערך גבוה ברמת התוכן וברמת השירותים אותו הוא מציע. ככל שהאתר יספק מידע רב, אמין ומקצועי כך תמותגו טוב יותר כמומחים בתחום, דבר שישפיע ישירות על בחירתכם ע"י גולשי האתר. בנוסף, על מנת להגביר את התנועה לאתר יש לקדמו באופן אורגני. זירת האתרים לעורכי דין היא בעלת תחרות קשה במיוחד ובלתי אפשרי יהיה לקדם דף נחיתה או אתר דל בתוכן מהסיבה שגוגל נותן העדפה ברורה לאתרים עשירים במידע מקצועי.

מטרותיהם המרכזיות של אתרים לעורכי דין

כולם מתחילים את החיפוש אחר עו"ד באינטרנט

אתר אינטרנט לעורכי דין

אם לא תשקיעו באתר מקצועי ומקודם ולא תדאגו להיות נוכחים עבור מבקשי השירות באינטרנט אתם מאבדים מידי יום לקוחות יקרים ומשאירים אותם למתחרים (גם למתחרים עם רמת שירות נמוכה משלכם).


ספריית מידע עשירה לגולשים

בניית אתר מקצועי לעורכי דין

דרך מקצועית למתג אתכם בעיניי הגולשים כעסק רציני, מקצועי ובעל ניסיון רב היא לספק ספריית מידע מקצועית הנותנת ערך מוסף ומשמשת כלי עזר חשוב עבור מבקרי האתר. מענה מקצועי ויעיל לשאלות נפוצות יהפוך אתכם למקור ידע מקצועי שכדאי לחזור אליו, ובהמשך למקרי הצורך אף לנותני שירות פוטנציאליים. צוות מומחי קידום אתרים של "כתום" עורכים מחקר זירה מקיף בתחום המומחיות של הלקוח ודואגים להמליץ על בניית דפי מידע בנושאים מבוקשים.

חווית משתמש נעימה וקלה

אתרי עורכי דין-כתום בניית אתרים

אפיון מקצועי ובניית מפת אתר ברורה ופשוטה תגרום לגולשי האתר להתמצא בקלות ולהגיע בצורה מהירה אל המידע אותו הם מחפשים. אפיון חווית משתמש המותאמת לנישת אתרים לעורכי דין מחייבת הבנה עמוקה של צרכים העולים מהשטח. אנחנו ב"כתום" נותנים מענה מקסימלי להגברת תנועה רלוונטית ואיכותית. 


מקצועיות לצד קשר אישי

בניית אתר אינטרנט לעורכי דין

עורך דין מוצלח הוא זה המשלב מקצועיות ללא עוררין, יושרה ויחס אנושי ואישי. אתר אינטרנט הוא כלי טכני קר ודרושה מיומנות מיוחדת על מנת לייצג בו גם את האוצר האנושי לצד הערך המקצועי. דרכים ליצירת קשר, דרכים לשמירה על קשר, העלאת תוכן רלוונטי בשפה נגישה ובצורה קבועה, נתינת אפשרות לשאול שאלות ולקבל התייחסות מקצועית ועוד, כל אלה הם חלק מהדרכים בהם ניתן לספק יחס אישי לצד מענה מקצועי. ב"כתום" קיימות מערכות ניהול תוכן המאפשרות להוסיף/למחוק תכנים ולנהל את האתר בצורה פשוטה וידידותית.

הגברת זמינות ל 24/7

אתר אינטרנט לעורכי דין

האתר שלכם בנוי לעשות את העבודה גם כשאתם ישנים, מבלים בחופשה או נמצאים בין כתלי בית המשפט. אחת הבעיות הנפוצות יותר בקרב עורכי דין היא העדר זמינות. כשאתם לא זמינים עבור לקוח פוטנציאלי הוא יחפש עורך דין אחר. אתר אינטרנט מקצועי ערוך לפתור את הבעיה בדרכים מגוונות: הוא יאפשר לגולש באתר למלא טופס השארת פרטים לחזרה, יפגוש תיבה לשאלת שאלות עם אפשרות למענה אישי, תוכלו להפעיל עברו צ'ט בוט עם מענה אוטומטי מהיר לשאלות נפוצות, וכמובן יפורסמו באתר דרכי התקשרות נוספים כגון: ווטסאפ, מייל, רשתות חברתיות ועוד. ככל שתהיה מעטפת שירות גדולה יותר באתר, כך תעצימו את חוויית המשתמש ותגבירו את רצון הגולש להשאיר פרטים וליצור אתכם קשר.

קהל יעד בזירה גאוגרפית קרובה או מורחבת

בניית אתר למשרד עורכי דין

רבים מעורכי הדין מעדיפים לתת שירותים ללקוחות באזור גאוגרפי קרוב אך יש עורכי דין הערוכים למתן שירות גם ללקוחות מאזורים מרוחקים. בעזרת קידום אתר לוקאלי מקצועי תוכלו לפנות אל קהלי יעד באזורים שתבחרו (אזורים קרובים, מרוחקים ואף לקהל ממדינות שונות בשפות שונות).

למה לבחור בחברה לבניית אתרים על פני בונה אתרים עצמאי?

ניתן לפנות לבונה אתרים שהוא גם מעצב גרפי או לחברת בניית אתרים גדולה. אם ברצונכם לבנות אתר מקצועי בעל תשתית ברורה שתלווה אתכם שנים רבות ללא תקלות ועם היכולת לקבל מענה מקצועי ומגוון גם בעתיד, חברת בניית אתרים גדולה היא הבחירה שלכם ללא ספק. אבני הדרך לבניית אתר מקצועי ואמין מצריכה רשת מומחים בתחומים שונים לתוצאה מושלמת. ב"כתום" תמצאו רשת מומחים החל מאפיון אתר, תכנון חווית משתמש, פתרונות תכנות מגוונים, עיצוב, בנייה, קידום אורגני ועוד, ביחד נספק עבורכם מעטפת מומחים הנותנת מענה מושלם לבניית האתר אשר בונה אתרים עצמאי לא יוכל לספק לכם רשת ביטחון זו.

בניית אתר לעורכי דין לצד מומחים לקידום אתרים -חובה!

מטרתו של אתר האינטרנט היא להגביר תנועת לקוחות רלוונטיים. ככל שהאתר יופיע יותר בתוצאות החיפוש בגוגל כך יזכה לחשיפה גדולה יותר ותנועה של גולשים המהווים לקוחות פוטנציאליים. איך כל זה קורה? ע"י ביצוע אופטימיזציות באתר כך שיתאימו למנועי החיפוש ברשת האינטרנט בכלל ובגוגל בפרט.

שלב א אפיון האתר ומטרותיו, ומיקוד אסטרטגית קידום.

בשלב זה קובע הלקוח, תוך התייעצות עם המומחים של כתום, אילו פונקציות חשובות הוא רוצה לממש באתר. מאחר ומדובר בזירה תחרותית רחבה מאוד, בעזרת אפיון האתר ומחקר זירת התחרות ניתן יהיה לעצב את מסע הגולשים באתר, לזהות את ביטויי החיפוש הרלוונטיים לתחום המומחיות של העסק בהם כמות החיפוש החודשית טובה ורמת התחרות סבירה ולהניע לקוחות פוטנציאלים לפעולה.

שלב ב ; עיצוב, פיתוח, בנייה ועליה לאוויר.

זה השלב המשמעותי שבו האתר קורם עור וגידים והופך מרעיון לאתר מציאותי המיישים את מטרות הלקוחות. בסיום תהליכי עיצוב ובניית האתר וכאשר הלקוח מרוצה מהתוצאה, האתר העולה לאוויר.

שלב ג קידום אורגני.

עמידה בקריטריוני הקידום אותם מציב גוגל לבעלי האתרים על מנת שניתן יהיה לסרוק אותם בקלות ובמהירות. קיימים כ - 300 פרמטרים לקידום אתרי אינטרנט ביניהם: מהירות טעינה, הטמעת תגיות, מפת קישורים פנימיים וחיצוניים ועוד. ככל שהאתר יעמוד ביותר קריטריונים כך הוא יקודם טוב ומהר יותר. לשם עמידה בקריטריונים אלה חשוב שלאתר תהיה תשתית מערכת ניהול תוכן מתאימה.

שלב ד המשך ניהול תוכן האתר.

חשוב להבין שכניסת הגולשים אל האתר דרך תוצאות החיפוש האינטרנטי הוא צעד ראשון בלבד להצלחת אתר העסק. בהמשך קיימת ה"הבטחה" שצריכה להתקיים בתוכן איכותי, רלוונטי ומקורי, חווית גלישה נוחה ועוד. בין אם אתם נותני שירותי משפט מקומיים או כלל ארציים, ובין אם אתם עסק עריכת דין בתחילת דרכו הנלחם בזירה מול עסקים גדולים, ותיקים וידועים, בעזרת מחקר זירת תחום המומחיות שלכם ובניית אסטרטגיית תוכן טובה תוכלו להתמודד מול מתחרים בכל גודל ובהצלחה רבה.

היתרונות של בניית אתרים לעורכי דין על ידי כתום

חברת "כתום" מומחית לבניית אתרים ממוקדי נישה. בניית אתרים לעורכי דין ביחד עם "כתום" עוברת דרך תהליך אפיון ממוקד צרכים, הגדרת מטרות, תכנון מפת אתר עם אסטרטגיית קידום, עיצוב ובניית חוויית משתמש. צוות המומחים של "כתום" מורכב מאנשי מקצוע בעלי ניסיון עצום, אשר יעשו הכל בכדי לבנות עבורכם אתר בעל תכונות מותאמות אישית, כמו: שמירת מוניטין, בידול, שידור אמינות, הבלטת ניסיון, הצלחה, מקצועיות, יושרה ועוד. כמו כן, למרות מגבלות הפרסום החלות על עורכי דין מתוקף תקנות לשכת עורכי הדין המרכזית, יש לצוות "כתום" את הידע והכישורים לבנות עבורכם אתר בעל היתכנות מקצועית גבוהה לתוצאות ולהגברת תנועה רלוונטית ומדויקת אל העסק.

 

הנה מספר אתרים שבנינו:

בניית אתרים לעורכי דין

בניית אתר לעורכי דין

בן ארי, פיש סבן ושות' עו"ד טל זלץ
אתרים לעורכי דין-אטיאס4_20220808154303.637.jpg אתר לעורך דין- נורקין3_20220808154256.355.jpg
אטיאס ושות' נורקין רוזנפט

שאלות נפוצות:

  • כמה עולה בניית אתר לעורכי דין?
    כאשר מדובר על בניית אתר לעורכי דין אין ספק שמחיר הוא אספקט חשוב. בבניית אתר לעורכי דין ישנם מספר פרמטרים שמשפיעים על המחיר והם: גודל האתר, כמות התוכן, סגנון העיצוב והאם ישולבו באתר מערכות מורכבות או שלא.
  • האם ניתן לשדרג אתר אינטרנט קיים?
    ניתן לשדרג אתר אינטרנט קיים במידה מסוימת, אך בניית אתר חדש היא תמיד יתרון מכיוון שניתן לאפיין,לעצב אותו ולשלוט בו בצורה אופטימלית.
  • האם ניתן לתפעל את האתר לאחר בנייתו באופן עצמאי?
    האתרים שבונה חברת כתום נבנים על מערכת ניהול אתרים פרי פיתוחה של החברה. המערכת היא קלה להבנה וידידותית למשתמש. עם סיום בניית האתר מקבל בעל האתר שם משתמש וסיסמה לכניסה למערכת הניהול, ולאחר הדרכה מקצועית על ידי צוות כתום, הוא יכול להזין תכנים לאתר בעצמו בקלות ובמהירות.
  • אלו שירותים נלווים קיימים על מנת למקסם את הצלחת האתר?
    אתרים מצליחים הם אתרים שמלבד עיצובם, נותנים חוויה מצוינת למשתמשים, שמחפשים במנועי החיפוש את המידע שקיוו למצוא בהם. על מנת למקסם את כמות הכניסות הרלוונטיות לאתר, אלו שמהן תקבלו לידים מוצלחים, יש לדאוג לכך שאתרכם יופיע בעמוד הראשון במנועי החיפוש. ניתן להשיג תוצאות טובות כאשר נעזרים בשירותי במקדמי אתרים מקצועיים, אשר יוודאו שהאתר מותאם בצורה אופטימלית למנועי החיפוש. בחברת כתום עומד לרשותכם צוות מיומן ומקצועי של מקדמי אתרים בעל הצלחה מוכחת.

חברת כתום תשמח לבנות עבורכם אתר מעוצב ומקצועי שיציג את יכולותיכם ויתן מענה ללקוחותיכם באופן הטוב ביותר! השאירו לנו פנייה או התקשרו:04-8500661

הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
מכירות תמיכה