גודל טקסט:
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
4 - חיפוש
הצהרת נגישות

פיתוח אפליקציות WEB

כתום - דלת מקצועית אחת לאין ספור פתרונות דיגיטליים

הטלפון החכם באמת חכם, והוא עושה הכל כדי לגרום לטכנולוגיה מסביבו לרוץ אחריו בניסיון לעמוד בקצב שהוא מגדיר. למה? כי הוא תמיד זמין ל"כאן ועכשיו", עובדה המחלחלת אל תודעת כל בעלי העסקים והארגונים השונים. עם קצת ראייה קדימה, הם מבינים שהקהל היום לא יודע לדחות סיפוקים והוא רוצה את כל המידע לו הוא זקוק במהירות, בקלות ובצורה נעימה וחווייתית. כל מה שיגרום למשתמשים לחסוך בכוח וזמן הם מיד "קונים". שירותי בנקאות, קופות חולים, משרדים ממשלתיים, רכישות אינטרנטיות ועוד, הכל מתבצע מעל הכיסא בבית ובמשרד. המחשב הנייח אצל רבים מאתנו זה עניין מיושן המשמש בעיקר לצרכי משרד, ומזמן עברנו כולנו אל המסכים הקטנים ואל "ארץ הפלאות" שבתוכם.

פיתוח אפליקציות WEB לסביבת הסלולר

אפליקציות מבוססות WEB מחליפות בהדרגה את התוכנות המקומיות ותופסות חלק הולך וגדל משוק התוכנה העולמי. עידן ה WEB 2.0, המבוסס על יכולותיו של הגולש לחלוק ולשתף מידע מכל סוג בשילוב אורח החיים שאינו תלוי בזמן או מקום, מעודד גולשים רבים לנהל פעולות רבות ביישומי רשת ולקשר ביניהם באופן פשוט וקל מהסלולר.

בתהליך פיתוח אפליקציות WEB מתבצעים כל שלבי האפיון המגדירים את השימושים והיכולות, נקבע קונספט גרפי המוביל את עיצוב האפליקציה כולה, נבנית שפה ייחודית וזכירה המקלה על הגולש ויוצרת חוויית שימוש נוחה, מעניינת ומהנה. אנו מאמינים כי הצלחתה של אפליקציית WEB טמונה בהצעת יכולות פעולה נרחבות לגולש והתאמה להעדפותיו האישיות. טכנולוגיות וסביבות פיתוח נבחרות בהתאם ליתרונותיהן ויכולותיהן לענות על דרישות הממשק מחד, וקלות התפעול של הגולש מאידך, ומשולבות באפליקציה ע"י מפתחי אינטרנט מומחים ומנוסים. פיתוח האפליקציות נעשה בהתאם לסטנדרטים של W3C (איגוד האינטרנט העולמי) ובתאימות לדפדפנים הנפוצים בשוק.

נקודות חשובות עליהן צריך לשים את הדעת בתהליך פיתוח אפליקציית WEB

  • תקשורת הקוד עם יתר החלקים במערכת או עם אפליקציות אחרות.
  • יכולת מודולרית יכולת תכנותית עתידית להוספת יישומים ופונקציות נוספות בדרך קלה.
  • חיזוי וצמצום תקלות, ובמקביל יכולת התמודדות עם תקלות עתידיות.
  • יכולת שחזור מערכת לאחר קריסה וגיבוי אוטומטי.
  • תחזוקה מתקדמת המאפשרת שדרוג האפליקציה במינימום זמן ומבלי לפגוע בתפקודה השותף. בניית המערכת בצורה מודולרית המתקשרת עם שכבות חדשות באופן טבעי וללא כל צורך בשינויים בשכבות קיימות. הבנייה המודולרית מאפשרת להשתמש בחלקים שונים שוב ושוב במקומות שונים כי הם עומדים כיחידה בפני עצמה ובתקשורת עם חלקים אחרים העומדים גם הם בפני עצמם. כמו כן ניתן לשנות מיקומים שלהם מבלי לפגוע בשכבות מעל ומתחת.
  • חוויית המשתמש צריכה להיות קלה לשימוש, מהירה ומתאימה לצרכי המשתמשים.

פיתוח אפליקציות ווב - אפשרויות נפוצות

אפשרות לפיתוח והתאמת האפליקציה לצרכים של מערכת ההפעלה IOS (לאייפונים), או פיתוח והתאמת האפליקציה למערכות ההפעלה ANDROID כדוגמת סמסונג, גלאקסי וכדו'.
הפצה ושיווק אפליקציות אלה נעשה באמצעות ה – App store המפותחת ומתוחזקת על ידי חברת אפל.

האפשרות השנייה היא בעצם בניית אפליקציות WEB - התאמת אתר האינטרנט לכל מכשירי הסלולר החכמים. פיתוח זה מאפשר את קידום האתר במנועי חיפוש המותאמים לאפליקציות וללא כל תלות בחנויות אפליקציות ספציפיות.
פיתוח אפליקציות WEB בהתאמה למכשירים החכמים מתאפשרים בעזרת שפת תכנות (קוד) מתקדמת כמו HTML5 שהיא שפת התכנות המוכרת והשימושית ביותר. שפה זו מגלמת בתוכה אפשרויות רבות אין ספור של בנייה גרפית, ואם רכשתם שירות פיתוח האפליקציה בחברה וותיקה ומקצועית, המתכנתים והמעצבים יתאימו בצורה מושלמת את האפליקציה שחלמתם עליה לסביבת המכשירים החכמים עליה תפעל.

למה צריך אפליקציות WEB בכלל?

אפליקציה לעסק שלכם היא הדרך שלכם להגדיל את כמות הגולשים שיכירו אתכם ואת השירותים שלכם. הצורך של הציבור לנהל את הזמן בצורה יעילה וללא כל מאמץ גורם להם לחפש כל דבר באמצעות המכשירים החכמים, ועקב כך שעות הגלישה של הציבור הרחב הולך וגדל. כמה חבל יהיה אם לא תהיו שם לשרת אותם. הסטטיסטיקות השונות מראות מגמה ברורה של עלייה בזמן השימוש וביצוע פעולות רכישה דרך הסלולר האישי. מציאות זו מחייבת אתכם להיערך בהתאם לדפוס התנהגות הגולשים, ולהתאים את עצמכם ואת העסק שלכם להרגלי הגלישה והצריכה של העידן החדש.

יתרונות פיתוח אפליקציות WEB לעומת פיתוח אפליקציות

  • עלויות נמוכות יחסית. 
  • שפת קוד אחידה לכל המכשירים החכמים.
  • אין תלות בגורמים מיוחדים להעלאת האפליקציה, פרסומה ושיווקה.
  • הגעה קלה ופשוטה אל אתר הסלולר באמצעות לינק ישיר.

מבנה אפליקציות WEB

אפליקציות WEB נבנות שכבה על שכבה עד ליצירת המוצר השלם. כמו בבניית בית, עבודה זו דורשת פעולת מבנה השטח ועזרה של אדריכל, שהוא איש התכנון והפיתוח. כל אפליקציה חייבת תכנון ואפיון מדוקדקים, על מנת להבטיח את תפקודה בצורה הטובה ביותר.

קיימות אפשרויות מבנה שונות לאפליקציית WEB, והמבנה המקובל והנפוץ ביותר מורכב משלושה פרמטרים / שכבות:

  1. הצגה - presentation
  2. לוגיקת יישום - application logic 
  3. ואחסון נתונים - data storage

מרבית עבודת העיבוד של הנתונים מתבצעת על השרת ליצירה דינמית. משם נשלחים הנתונים לאחר עיבוד אל דפדפן הלקוח. הדפדפן מתרגם את קוד ה- v CSS, HTML ו־JavaScript שהתקבל מהשרת ואחראיים על פקודות הטקסט ופקודות העיצוב, מציג את התוכן המעובד ושולח אותו מדפדפן המשתמש שוב לעיבוד ולאחסונו על השרת.

כתום עוסקת בפיתוח אפליקציות WEB מתקדמות ומשוכללות המבוססות על כלים טכנולוגיים עדכניים, בהתאמה מלאה לסטנדרטים הנהוגים בשוק ולתקנים אחידים המקובלים בכל רחבי העולם, המאפשרים ממשק ואינטגרציה ליישומים שונים ולפלטפורמות סלולריות.

הזן את האימייל שלך ולחץ על שלח כדי להתחיל בתהליך שחזור הסיסמה
מכירות תמיכה